Sıkça Sorulan Sorular (S.S.S.)

1. Siparişimi nasıl verebilirim?

Web sitemiz üzerinden dilediğiniz ürünleri sepete ekleyerek ve ödeme işlemini tamamlayarak siparişinizi oluşturabilirsiniz.

2. Ödeme yöntemleri nelerdir? 

Ödemelerinizi kredi kartı, banka havalesi/EFT veya kapıda ödeme seçenekleri ile gerçekleştirebilirsiniz.

3. Siparişim ne zaman kargoya verilir? 

Siparişleriniz, ödeme onayı alındıktan sonra en geç 2 iş günü içinde kargoya teslim edilir. Hafta sonu ve resmi tatillerde verilen siparişler, takip eden ilk iş günü işleme alınır.

4. Kargo süresi ne kadardır? 

Kargo süresi teslimat adresinize bağlı olarak değişmekle birlikte genellikle 1-5 iş günü içerisinde teslimat sağlanmaktadır.

5. Ürünlerinizin tazeliğini nasıl koruyorsunuz? 

Dondurulmuş gıda ürünlerimiz özel soğuk zincir lojistik ağı ile taşınarak, teslimat sırasında tazeliklerini korumaları sağlanmaktadır.

6. Siparişimi iptal edebilir miyim? 

Eğer siparişiniz kargoya verilmemişse, iptal işlemi yapabilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildikten sonra iptal işlemi yapılamaz, ancak iade süreci başlatılabilir.

7. İade ve değişim koşulları nelerdir? 

Tüketici Hakları kapsamında, cayma hakkı süresi olan 14 gün içinde, ambalajı açılmamış ve kullanılmamış ürünleri iade edebilirsiniz. Dondurulmuş gıda ürünlerinde ise iade kabul edilmemektedir.

8. Kargomda hasar varsa ne yapmalıyım? 

Kargonuzu teslim alırken kontrol etmenizi öneririz. Eğer bir hasar fark ederseniz, kargo görevlisine tutanak tutturarak ürünü teslim almayın ve bizimle iletişime geçin.

9. Ürünlerinizin son kullanma tarihleri nasıl belirleniyor? 

Tüm ürünlerimiz, üretim tarihinden itibaren belirlenen raf ömrüne uygun olarak son kullanma tarihleri ile satışa sunulmaktadır.

10. Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim? 

Bize [telefon numarası] veya [e-posta adresi] üzerinden ulaşabilirsiniz. Müşteri hizmetlerimiz hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

Unel’in yeni ürünlerden haberdar olmak isterseniz abone olun :)

Abone Formu